تولید و فروش انواع لامپ های فوق کم مصرف پاک نور ساخته شده با تکنولوژی SMD - فروش و اعطای عاملیت فروش انواع لامپ های اس ام دی با کیفیت عالی و قیمت مناسب

لوییجی گالوانی


لوییجی گالوانی

لوییجی گالوانی

زادهٔ ۹ سپتامبر ۱۷۳۷
بولونیا, ایالات پاپی
مرگ ۴ دسامبر ۱۷۹۸ میلادی (۶۱ سال)
بولونیا, ایالات پاپی
سازمان دانشگاه بولونیا  -  شناخته شده برای بیوالکتریک  -  الکتریسیته حیوانات
فیزیکدان سرشناس ایتالیایی قرن هجدهم (۱۷۳۷ تا ۱۷۹۸ میلادی) بود. او کشف کرد که ماهیچه‌های یک قورباغهٔ مرده اگر هدف جرقه یا شوک الکتریکی قرار گیرند منبسط و شدیداً کشیده می‌شوند. او همچنین کشف کرد ماهیچه‌ها و سلول‌های عصبی الکتریسیته تولید می‌کنند.[۱] او از پایه گذاران زایمان مدرن است.

قورباغه

 

زندگی نامه : او در شهر بولونیای ایتالیا به دنیا آمد.پدرش زرگر بود و مادر او همسر چهارم دومنیکو بود.خانواده اش اشرافی نبود، اما آنها می‌توانستند هزینه برای فرستادن حداقل یکی از پسران خود را برای تحصیل در دانشگاه فراهم کنند.او ابتدا می‌خواست به کلیسا برود.بنابراین در ۱۵ سالگی راه متداول مذهبی این کار را پیش گرفت.او می‌خواست این راه را ادامه دهد اما پدر و مادرش اورا متقاعد کردند تا این کار را رها کند.در حدود ۱۷۵۵، گالوانی وارد دانشکده هنر دانشگاه بولونیا شد.
او پس از تحصیل در علوم طبّی به استادی دانشگاه بولونیا (Bologna) رسید

گالوانی


کارهای علمی :  او در سال ۱۷۸۰ در آزمایش‌هایی با پای قورباغه فهمید که اگر بار الکتریکی به پای قورباغه مرده برسد پاهایش منقبض می‌شوند؛ و به این ترتیب تقریباً تصادفاً بیو الکتریسیته را کشف کرد. همچنین کشف کرد که پاها در غیاب بار الکتریکی که به وسیلهٔ دستگاه leyden jar به آنها می‌داد نیز ممکن است منقبض شوند. او نتیجه گرفت که نوع دیگری بار الکتریکی هم در کار است.

  انتشار : ۴ آذر ۱۳۹۵               تعداد بازدید : 1045

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

فروش لامپ های فوق کم مصرف SMD پاک نور

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما