تولید و فروش انواع لامپ های فوق کم مصرف پاک نور ساخته شده با تکنولوژی SMD - فروش و اعطای عاملیت فروش انواع لامپ های اس ام دی با کیفیت عالی و قیمت مناسب

استودیوی فیلمسازی


استودیوی فیلمسازی

استودیوی فیلمسازی

اما ادیسون در تبدیل سینما به رسانه ای همگانی و صنعتی سودآور نقش مؤثری ایفا کرد. فیلم استاندارد ۳۵ میلیمتری با چهار روزنه در لبه هر فریم که هنوز مورد استفاده قرار می گیرد از یادگارهای ادیسون است. وی همچنین مؤسس اولین استودیوی تصاویر متحرک دنیا است که «بلک ماریا» نام داشت و در ایالت نیوجرسی آمریکا واقع است. نخستین فیلم کپی رایت شده تاریخ سینما با عنوان «عطسه فرد اُت» در این استودیو ساخته شد. ادیسون در روز اول فوریه سال ۱۸۹۳ ساختمان استودیوی فیلمسازی بلک ماریا را در وست اورنج نیوجرسی به پایان برد و مدتی بعد نیز اولین فیلم خود را در آن ساخت.

جنرال الکتریک
با پایان قرن نوزدهم، ادیسون با مشکلات تجاری و همچنین شکست هایی در دعاوی حقوقی علیه دیگران مواجه شد. او چاره ای نداشت جز اینکه بخشی از قدرت خود را به دیگران واگذار کند. از همین رو با ادغام «ادیسون الکتریک لایت کمپانی» با چند شرکت دیگر موافقت کرد تا به این ترتیب، شرکت جنرال الکتریک در آغاز قرن بیستم شکل بگیرد؛ شرکتی که بعدها تبدیل به یکی از بزرگ ترین غول های صنعتی جهان گردید.

برق

میراث ادیسون

ادیسون در طول عمر خود ۱۳۶۸ اختراع را در ایالات متحده آمریکا و اروپا به ثبت رساند. البته او فهرست بلندی از ادعاهای حقوقی علیه مخترعان دیگر هم داشت. ادیسون حاضر نبود همکاران خود در کارگاه را در افتخاراتش شریک کند و همه اختراعات را به نام خود ثبت می کرد. در حالی که اگر همکارانش در منلو پارک نبودند، شاید خیلی از اختراعات او هیچ گاه به سرانجام نمی رسیدند. توماس ادیسون در ۸۴ سالگی، در روز ۱۸ اکتبر سال ۱۹۳۱ یعنی سالروز اختراع لامپ التهابی خود، در حالی چشم از جهان فرو بست که هنوز در اداره ثبت اختراعات ایالات متحده، یک پرونده باز برای آخرین اختراعات خود داشت.

فیوز الکتریکی ـ ۱۸۹۰
چند سال بعد از راه اندازی اولین شبکه تولید و توزیع و مصرف برق در شهر نیویورک، مشکلاتی برای شبکه ایجاد شد، از جمله نوسانهای برق که منجر به سوختن وسایل برقی می شد. این به معنای خسارت مالی برای کسی بود که کل شبکه برق در آن زمان را در اختیار داشت. از همین رو ادیسون برای محافظت از سرمایه خود، اولین فیوز الکتریکی را برای محافظت تجهیزات برقی در برابر نوسانات شبکه برق، اختراع کرد.

 

  انتشار : ۵ آذر ۱۳۹۵               تعداد بازدید : 912

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

فروش لامپ های فوق کم مصرف SMD پاک نور

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما