تولید و فروش انواع لامپ های فوق کم مصرف پاک نور ساخته شده با تکنولوژی SMD - فروش و اعطای عاملیت فروش انواع لامپ های اس ام دی با کیفیت عالی و قیمت مناسب

آموزش pdf نرم افزار ادیسون 4


آموزش pdf نرم افزار ادیسون 4

در این مطلب آموزش PDF یکی از بهترین نرم افزار های آموزشی و تحقیقاتی در زمینه برق و الکترونیک به صورت رایگان در اختیار شما عزیزان قرار خواهد گرفت.
اگر علاقه مند به برق و الکترونیک هستید و می خواهید روش ساخت مدارهای الکترونیکی و یا الکتریکی را بیاموزید نرم افزار ادیسون نسخه 4 یکی از گزینه های مطلوب در این زمینه است.

نرم افزار ادیسون

در این نرم افزار که مناسب دانشجویان و دانش آموزان است می توانید از قطعات الکترونیکی استفاده کنید و آنها را در یک مدار قرار دهید و معایب آن را بررسی و رفع نمایید و در نهایت کار آن را ببینید و در صورت لزوم آن را به صورت واقعی پیاده سازی نمایید.

در این نرم افزار بیش از صد مثال برای درک بهتر مفاهیم گنجانده شده است. می توانید از وسایل الکترونیکی مختلف چون باطری ، مقاومت ، دیود ، ترانزیستور و غیره استفاده کنید و آنها را بسادگی بکار ببرید.

از جمله موارد قابل ذکر در مورد نرم افزار ، محیط سه بعدی آن است که حس بهتری از آنچه می سازید به شما می دهد و این تجربه را ملموس تر خواهد کرد.

ادیسون 5

امکانات:

1=شبیه سازی آزمایشگاه 3 بعدی الکترونیک

2= طراحی مدارات کاربردی

3= تست و راه اندازی مدارات

4= محیطی ساده و جزاب

5= افکت های صدای جالب برای المانها

6=داشتن دستگاه های اندازه گیری و تولیدکننده

و......

ادیسون

دانلود فایل رایگان می باشد

  انتشار : ۱۲ آذر ۱۳۹۵               تعداد بازدید : 3605

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

فروش لامپ های فوق کم مصرف SMD پاک نور

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما